×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

چاپ بیست‌ و پنجم کتاب «تو شهید نمی‌شوی» روایت‌هایی از حیات جاودانه شهید مدافع حرم، شهید محمودرضا بیضایی که همچنان با استقبال مخاطبان همراه است، توسط انتشارات «راه یار» روانه بازار نشر شده است. این کتاب روایت‌های احمدرضا بیضایی، برادر شهید از فراز و فرودهای یک زندگی با برکت، کودکی و نوجوانی، مسجد و مدرسه تا دانشگاه و پادگان، تبریز تا تهران و از تهران تا شام است. چاپ جدید این کتاب با شمارگان دو هزار نسخه و قیمت ۳۰هزار تومان منتشر شده است.

همچنین کتاب «در مکتب مصطفی» به قلم جمال یزدانی که جستاری علمی درباره سیره تربیتی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده، به‌ عنوان الگوی تربیت نیروی انسانی در تشکل‌های مردمی است، با قیمت ۱۸ هزار تومان و شمارگان دو هزار جلد به چاپ سیزدهم رسیده است.

شهید مصطفی صدرزاده متولد ۱۳۶۵ است، او از سن ۱۳سالگی در پایگاه بسیج مسؤولیت و فعالیت‌های مختلف در کار تربیتی داشته است. صدرزاده سال ۱۳۹۲ برای مقابله با گروه‌های تروریستی تکفیری به سوریه می‌رود و بعد از مدتی، فرماندهی گردان عمار از لشکر فاطمیون در سوریه را بر دوش می‌گیرد. صدرزاده، آبان سال ۱۳۹۴ در شهر حلب به شهادت رسید. «در مکتب مصطفی» را می‌توان جزء اولین آثار مکتوب در حوزه شهدای مدافع حرم دانست که با نگاه تربیتی و علمی به سراغ این شهدا رفته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.