×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 9 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش مشهدفرهنگ، محمدرضا دانشورنیا، معاون امنیتی انتظامی فرماندار مشهد گفت: طی نشستی با مسوولان پاساژها و فروشگاههای بزرگ پوشاک مشهد گفتگویی اغنایی انجام شد و در نهایت آنها تا پایان هفته جاری مغازه‌ها را تعطیل کنند.

وی افزود: البته این اصناف مسائلی از جمله اینکه ملزم به پرداخت اجاره مغازه بوده و یا باید چک‌های خود را پاس کنند مطرح می کردند و از طرفی نسبت به فعالیت برخی صنوف و ادامه فعالیت بانک‌ها نیز مطالبی را مطرح کردند.

معاون امنیتی انتظامی فرماندار مشهد ادامه داد: با وجود همه مشکلات در نهایت پاساژهای بزرگ اعلام کردند از دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کرونا تبعیت می‌کنند و تبعا دیگر نیازی به ورود تعزیرات به این موضوع نیست.

اشرفی، مدیر یکی از فروشگاه‌های پوشاک واقع در میدان ۱۷ شهریور مشهد نیز گفت: در نهایت پس از گفتگو با فرمانداری مقرر شده است مدتی پاساژها تعطیل باشند تا برای تداوم تعطیلی ها تصمیم گیری شود.

پیگیری و حضور میدانی خبرنگار ما از تعطیلی پاساژهای بزرگ و معروف لباس در میدان ۱۷ شهریور مشهد حکایت دارد اما دیگر فعالان این صنوف در چهارراه آزادشهر و دیگر نقاط شهر کماکان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

یکی از فروشندگان لباس در محدوده بلوار امامت مشهد که خواست نامش ذکر نشود گفت: فعلا با ترس و لرز فعالیت داریم، البته با حضور ماموران بهداشت دقایقی درب مجتمع های تجاری را می بندیم اما پس از رفتن آنها دوباره کار خود را از سر می گیرم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد دو هفته پیش اعلام کرد: با توجه به این که محدودیتهای صنفی مرتبط با کرونا از روز شنبه ۲۱ فروردین ماه  به اصناف ابلاغ شده است نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با متخلفان در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر مهدی قلیان‌اول افزود: با توجه به این که تعطیلی فعالیتهای صنفی گروههای دو، سه و چهار از قرارگاه ملی کرونا ابلاغ شده است لذا در صورت مشاهده تخلف صنفی در این خصوص، ابتدا به واحد صنفی تذکر کتبی داده خواهد شد و در صورت تکرار تخلف، از طریق مراجع قضایی اعلام جرم می شود.