×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش مشهدفرهنگ، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در اینباره گفت: این فرد نیکوکار کهتمایل داشت نامی از او ذکر نشود، در بازدید از رواق کودک حرم مطهر امام رضا (ع)، این مبلغ را برای توسعه فعالیت فرهنگی اهدا کرد که طبق درخواست این خیر، برای خدمت رسانی به کودکان هزینه می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسین شریعتی‌نژاد به فعالیت‌های این رواق نیز اشاره و تصریح کرد: یکی از اهداف مهم این معاونت، توسعه خدمات فرهنگی ویژه کودکان است؛ لذا علاوه بر برنامه‌های گذشته، از ابتدای امسال و با افتتاح رواق کودک، اجرای برنامه‌های تخصصی و ویژه‌ای برای این گروه سنی آغاز شد تا با خلاقیت و ارائه راهکار‌های مناسب، معارف دینی را بین کودکان تبیین کنیم.
وی با تاکید بر اینکه فعالیت ویژه کودکان نیازمند مربیان مجرب، ابزار مناسب و تنوع برنامه است، افزود: خوشبختانه این برنامه‌ها با استقبال کودکان و خانواده‌ها مواجه بوده است و برخی والدین هم برای توسعه این فعالیت‌ها کمک‌های خیرخواهانه‌ای داشته‌اند.
در نخستین روز‌های نوروز امسال با حضور تولیت آستان قدس رضوی، رواق کودک حرم مطهر رضوی افتتاح شد.
در فاز نخست بخشی از فضای رواق کوثر حرم مطهر برای ایجاد این رواق اختصاص یافت تا کودکان ۵ تا ۱۰ ساله در کنار بازی و سرگرمی‌های کودکانه، با برخی مفاهیم دینی و آموزه‌های حوزه زیارت نیز آشنا شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.