×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش مشهدفرهنگ، با توجه به در پیش بودن روز جهانی قدس پرداختن به این موضوع دارای اهمیت است که بدانیم ‌‌صهیونیسم بین‌الملل سال‌هاست به طرق و عناوین گوناگون می‌کوشد به جهان اسلام ضربه بزند، وبرای هرچه عالم‌گیر شدن فتنه‌ها تلاش می‌کند و در این راه از هیچ جنایت و خیانتی فروگذار نکرده و نخواهد کرد.

ایجاد کشوری غاصب که قبله اول مسلمانان را غصب کرده و ظلمی که به فلسطینیان به عنوان ساکنان اصلی ای نسرزمین توسط رژیم اشغالگر قدس وارد می‌شود، رودرویی ما با رژیم صهیونیستی را جدی‌ و بنیادین کرده است.

همچنین اسرائیل به مانند یک غدّه سرطانی همواره برای مردم منطقه مشکل‌آفرینی کرده و موجب اختلافات جدیبین حکومت‌های اسلامی بوده است که منجر به عدم شکل‌گیری اتحاد سیاسی‌اقتصادی در منطقه و بین مسلمانان شده است.

به همین دلیل کانون اندیشه جوان قصد دارد در نشست‌هایی با حضور محمد تقی تقی‌پور از دو منظر متفاوت به مساله اسرائیل و نسبت ما با آن بپردازد.

به گزارش فارس، نشست‌های مرتبط با روز قدس در روزهای ‌‌‌‌سه‌شنبه ۱۴ و پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماهساعت ۲۲ در صفحه اینستاگرامی ‌ باشگاه اندیشه به نشانی @Bashgah_net برگزار می‌شود.

برچسب ها : , ,