×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش مشهدفرهنگ، قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی روز یکشنبه بیان داشت: بر این اساس تاکنون حدود ۵۰ درصد از جمعیت فرهنگیان مشمول در استان موفق به دریافت واکسن شده‌اند.

وی ادامه داد: انجام واکسیناسیون با هدف قطع زنجیره شیوع بیماری برای فرهنگیان استان از پنجم ماه جاری آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود ۱۳۰ هزار فرهنگی شامل معلمان رسمی، پیمانی، قراردادی، خرید خدمات آموزشی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی و پرسنل آموزش و پرورش استان مشمول استفاده از واکسن شوند.

این مسئول گفت: فرآیند واکسیناسیون فرهنگیان استان در ١۸ مرکز تجمیعی، که براساس استانداردهای دانشگاه های علوم پزشکی تجهیز شده، انجام می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: فعالیت این پایگاه‌ها تا نیمه شهریورماه ادامه می‌یابد تا قشر فرهنگی دغدغه‌ای برای آغاز سال تحصیلی جدید نداشته باشند.

خدابنده گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تمامی معلمان تا ۱۵ شهریور دُز دوم واکسن خود را نیز دریافت می‌کنند.

وی افزود: هیچ کمبودی در زمینه تامین واکسن وجود ندارد و خوشبختانه روند واکسیناسیون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در بهترین حالت در حال انجام است.

خراسان رضوی با ۹۰ هزار فرهنگی، معادل حدود هشت درصد جمعیت معلمان و با بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز، معادل ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزان کشور را دارد.
هم اکنون ۲۷ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز، ۵ شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.