×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش مشهدفرهنگ، غلامعلی صادقی، رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی در جمع مدیران این استان بر لزوم تلاش حداکثری مسئولان با هدف حضور پرشور شهروندان در انتخابات پیش رو با محوریت وحدت بخشی، امیدآفرینی، قانون گرایی و اخلاق مداری تأکید کرد.

بر پایه همین گزارش رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی که در جلسه این ستاد و در جمع مسئولان استان سخن می گفت با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» گفت: مهم‌ترین مسأله در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری شهروندان گرانقدر در چارچوب اخلاق و قانون است و مسئولان مکلفند از تمام ظرفیت ها در این زمینه استفاده کنند.

وی افزود: کاندیداهای محترم باید مطالب خود را با محوریت وحدت بخشی و امید آفرینی ارائه کنند و از طرح مطالب تنش‌زا و غیرواقعی و دادن وعده‌های غیرقابل اجرا خودداری کنند.

صادقی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه ملت بزرگ ایران اسلامی افزود: دشمنان با استفاده از ترفندهای مختلف به دنبال ناامید کردن مردم از حضور در صحنه و مشارکت در امور هستند و این نکته هوشیاری هرچه بیشتر مسئولان و وحدت و همدلی مردم بزرگوار را می طلبد.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی افزود: تاکنون تعداد ۳۹ گزارش از برخی رفتارهای غیرقانونی به ستاد واصل شده و اقدامات لازم در این زمینه از جمله با ارائه تذکرات قانونی و اخلاقی ارائه شده و در تمام این فرایندها سعی شده تا بدون تشکیل پرونده و از طریق مدیریت قضایی اقدامات لازم به انجام برسد.

وی با اشاره به وجود هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف در شرایط کنونی گفت: بحمدالله تمامی اضلاع و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در خراسان رضوی کاملاً باهم همراه و هماهنگ هستند تا زمینه‌های حداکثری مردم در صحنه فراهم شود و بر اساس همین هماهنگی‌ها و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی، هیچ بن بستی در استان وجود ندارد.

رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی خاطرنشان کرد: با افزایش قابل توجه میزان صندوق‌های رأی و تعبیه محل جمع‌آوری آرا در فضای باز و آموزش عوامل و دست اندرکاران؛ بحمدالله هیچ‌گونه نگرانی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در انتخابات آتی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بحمدالله با تعامل و همراهی تمامی دستگاه‌های دست اندرکار، همه شرایط برای برگزاری یک انتخابات پرشور و مبتنی بر اخلاق و قانون با مشارکت حداکثری شهروندان فراهم است.

برچسب ها : , ,