×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 23 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش مشهدفرهنگ و به نقل از تسنیم، محمد حسن درخشان در خصوص طرح شهید سلیمانی گفت: از زمان اجرای این طرح اثرپذیری بسیار خوبی در کاهش ۶۰ تا ۷۰ درصدی آمار مبتلا، بستری و فوتی کرونایی داشتیم.

مسئول تیم حمایتی طرح شهید سلیمانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون ۱۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در اختیار نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در طول این مدت ۶۰ هزار بسته معیشتی و ۶۰ هزار بسته بهداشتی در میان خانوارهای محروم و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده و در کنار آن مراقبان ما تأکید ویژه بر در خانه ماندن به تمامی گروه‌های سنی به‌خصوص سالمندان دارند تادر معرض ویروس کرونا قرار نگیرند.

درخشان با بیان اینکه بیش از ۷۵ درصد مبتلایان به کرونا سالمندان هستند و باید مراقبت ویژه‌ای از این گروه سنی بشود، خاطرنشان کرد: هر زمانی که بیش از ۸۰ درصد مردم مثلث سلامت را رعایت کردند بهترین دستاورد را داشتیم و نمونه بارز آن در آذر ماه امسال بود، اما اگر تصور کنیم که با کاهش آمار مبتلا، بستری و فوتی کرونایی همه چیز تمام شده دچار غفلت بزرگی شده‌ایم و موج جدید از راه می‌رسد.