×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش مشهدفرهنگ، علی نجفی افزود: فرآیند ثبت‌ نام برای دریافت نهال از ۲۹ دی‌ ماه شروع شده و تا ۲۹ بهمن ماه ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: سقف تعداد نهال تحویلی به ازای هر کد ملی سه اصله و شامل گونه‌های مثمر(دارای میوه) و غیرمثمر می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: تاریخ توزیع نهال و ارائه خدمات مربوطه نیز از اول تا ۱۴ اسفند ماه است.

نجفی افزود: شهروندان باید در ابتدا وارد سامانه شهر هوشمند شهرداری به نشانی sm.mashhad.ir شوند و گزینه فضای سبز و سپس عنوان درخواست نهال رایگان ویژه هفته درختکاری سال ۱۴۰۰ را انتخاب کرده و درنهایت با ورود به سامانه جامع فضای سبز و ثبت کد ملی و شماره همراه جهت دریافت کد تایید، ثبت نام کنند.

او گفت: سقف تعداد نهال تحویلی سه اصله(شامل گونه‌های مثمر) دارای میوه و غیرمثمر است.

آدرس درج شده(آدرس تحویل نهال) باید فقط در محدوده‌ مناطق دوازده‌گانه شهرداری مشهد باشد.

در حالت معمول یک روز قبل از تحویل نهال پیامک اطلاع‌رسانی برای شهروند ارسال خواهد شد که در محل تحویل حضور داشته باشد. در صورتی که متقاضی هنگام تحویل در محل حضور نداشته باشد، برای تحویل نهال مجددا مراجعه نخواهد شد و لازم است شهروند شخصا برای دریافت نهال با در دست داشتن کارت ملی در تاریخ و مکان مشخص که از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود، مراجعه کند.

ثبت نام زمانی تکمیل می‌شود که کد رهگیری ۱۳ رقمی نشان داده شده و به تلفن همراه متقاضیان پیامک شود.

ثبت‌ نام برای هر کد ملی فقط یک بار انجام می‌پذیرد؛ لذا برای هر ملک فقط یک نفر از اعضای خانواده نسبت به ثبت درخواست اقدام نماید.

اگر گزینه کاشت را انتخاب می‌کنید، عملیات کاشت توسط همکاران شهرداری برای شما فقط و فقط در آدرسی که در این فرم اعلام نموده‌اید، کاشته خواهد شد؛ مشروط بر اینه شرایط مناسب کاشت درخت(مثلا فضای باغجه، فاصله درختان و…) وجود داشته باشد.

ارائه خدمات کاشت جهت نهال‌های مثمر فقط در داخل منزل و در صورت وجود فضای خاکی(باغچه) مناسب و بدون معارض امکان‌پذیر است.

اگر امکان ارائه خدمات کاشت نهال‌های غیرمثمر داخل و بیرون از منزل فراهم باشد، در صورت تقاضا محل مربوطه و تعداد نهال‌های قابل کاشت توسط اکیپ‌های عملیاتی و کارشناس مربوطه بررسی و در صورت تایید، کاشت انجام می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.