×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش مشهدفرهنگ، رییس اداره امور سینمایی و سمعی، بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامیخراسان رضوی گفت: از این ۵سالن، ۴سالن سینمایی در مشهد و یک سالن در یکی از شهرستان‌های استان، با مشارکت بخش خصوصی و حوزه هنری استان، در حال ساخت است.

سیدحجت طباطبایی افزود: ساخت ۲سالن سینمایی در مشهد به لحاظ زیرساخت‌ها و تجهیزات کاملا آماده شده و درصدد گرفتن مجوز برای افتتاح است و پیمانکاران ۲سالن سینمایی دیگر در مشهد نیز قول اتمام و واگذاری آن را تا پایان سال جاری داده اند.

وی گفت: ساخت یک سالن سینمایی در یکی از شهرستان‌های استان نیز ۷۰درصد پیشرفت اجرایی دارد که در صورت تداوم ساخت، مجوز بهره برداری از آن در سال آینده صادر می‌شود.

طباطبایی ادامه داد: راه اندازی مجدد پردیس سینمایی “امید” تربت حیدریه که احتمالا به “فرهنگ” تغییر نام پیدا می‌کند، چند سالی است که توسط شهرداری و شورای شهر در حال پیگیری است و امیدواریم این سینما به زودی با همکاری بخش خصوصی به چرخه فعالیت بازگردد.

هم اینک ۲۰سالن سینمایی در قالب ۸سینما و پردیس با سه هزار و ۵۰۷صندلی در شهرستان‌ها و ۲۶سالن در قالب ۵سینما و پردیس با چهارهزار و ۷۷۴صندلی در مشهد فعال است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.