×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با سردار غلامحسین صفایی، جانباز سرافراز و نویسنده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مشهد فردا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد خراسان رضوی، جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: حضور پربرکت شما برای جامعه، کتاب زنده است که این حضور وظیفه ما را سنگین تر می کند.

وی ادامه داد: در زمان حاضر که جوانان ما دنبال یک الگو هستند و از شرق و غرب خسته شده اند و بدنبال الگویی عینی برای زندگی می باشند که به آن اعتماد و تکیه کنند شما بهترین هستید.

مروارید تصریح کرد: الگو بودن در آثار قلمی شما و سیره شما وجود دارد و کمک می کند داستان هایی را که به رشته تحریر در می آورید مملو از رشادتها و فداکاری ها باشد.

وی با اشاره به طرح اجتماع منتظران قائم (عج) اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم ما نیز در کنار شما در ادامه این حرکت که با نگاه معرفتی برای معرفی راه خدا و حجت خدا است گامی برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: مراسم نیمه شعبان با مدلی که خالصانه باشد و وابسته به فکر و جریان خاصی نباشد و از دل برآمده باشد بر قلوب مسلمین تاثیر خود را خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: امیدوارم این حرکت و اجتماع مومنین تبدیل به حرکت اجتماعی شود و تاثیرات خود را در عرصه ملی و بین المللی بگذارد.

مروارید با بیان اینکه در حاضر جهان اسلام را وضعیت اضطرار فرا گرفته گفت: اگر این فعالیت ها در ابعاد رسانه ای و هنری قرار گیرد تاثیرگذاری خود را بیشتر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این اداره کل آمادگی چاپ کتاب که به قلم شما نگاشته شده است را دارد افزود: ما افتخار می کنیم در سال ٩٨ یکی از کتاب های شما را به چاپ برسانیم.

در ادامه این دیدار غلامحسین صفایی نویسنده جانباز به آثار نگاشته شده و نیز طرح اجتماع منتظران اشاره کرد و درخواست کرد این اداره کل و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها در این طرح همکاری و مشارکت داشته باشند.

در این دیدار یوسف امینی قائم مقام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و سید عبدالله ارجاعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر حضور داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.