×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش مشهدفرهنگ، امروز در یکصد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد، اعضای شورا با تصویب ماده واحده‌ای به افرایش بهای خدمات سرویس مدارس مشهد در سال تحصیلی آینده رای دادند.

بر این اساس خودروهای سرویس مدارس باید به منظور حفظ ایمنی و کرامت دانش‌آموزان، از منظر معاینه فنی و وضعیت ظاهری توسط شرکت‌های مجری بررسی و کنترل شوند و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مکلف به نظارت عالی بر حسن اجرای این موضوع و برخورد قانونی با تخلفات احتمالی است.

تعرفه خدمات سرویس مدارس استثنائی با افزایش ضریب ۳۰ درصد به ماخذ نرخ مصوبه محاسبه می‌شود و حداکثر سرویس مجاز هر خودرو در هر شیفت، ۲ سرویس است.

همچنین در مسیرهای بیش از ۷ کیلومتر، به ازای هر کیلومتر ۵ درصد(تا سقف ۲۵درصد) به کرایه کل آن اضافه خواهد شد.

مسافت سرویس هر دانش‌آموز، به صورت میانگین مسیر رفت و برگشت منزل تا آموزشگاه محاسبه و تعرفه تعیین شده بر مبنای ۵ روز در هفته محاسبه شده و در صورت لزوم، به ازای هر روز اضافی، ۲۰درصد به نرخ مصوب اضافه می‌شود.

تبصره ۸ این مصوبه بیان می‌کند که به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، گواهی صلاحیت سرویس مدارس استثنایی شهر مشهد به صورت رایگان صادر می‌شود.
طبق تبصره ۹ این مصوبه؛ با توجه به امکان تشدید شیوع ویروس کرونا، در صورتی که در مقاطعی از سال تحصیلی با تصمیم مراجع ذی‌صلاح، مدارس تعطیل باشند یا کلاس‌های حضوری تشکیل نشود، باید کرایه سرویس مدراسِ دریافتی به تناسب مدت سرویس‌های انجام نشده، عینا توسط آموزش و پروش به اولیای دانش آموزان عودت داده شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.