×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزترش مشهدفرهنگ، مراسم اختتامیه دوازدهمین «جشنواره شعر و داستان انقلاب»، ۲۰ و هفتم بهمن‌ماه در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار و همزمان در فضای مجازی پخش شد.

* اسامی برگزیدگان بخش‌داستان انقلاب به همراه بیانیه هیات داوران به شرح زیر است:

نفرات تقدیری:

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال در بخش رمان کودک و نوجوان اهداء می‌شود به مریم فریدی از البرز برای اثر اورکت روسی.

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال در بخش رمان بزرگسال اهداء می‌شود به سید میثم موسویان از همدان برای اثر بی نام پدر.

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال در بخش داستان کوتاه کودک و نوجوان اهداء می‌شود به مصطفی میرزایی از همدان برای اثر من دیگر نمی‌ترسم.

هیأت داوران در بخش داستان کوتاهبزرگسال هیچ اثری را شایسته تقدیر ندانست.

* نفرات سوم:

بخش داستان کوتاه و رمان

لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال در بخش داستان کوتاهبزرگسال اهداء می‌شود به سیروس جمشیدی از فارس برای اثر کادیلاک.

لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال در بخش داستان کوتاهکودک و نوجوان اهداء می‌شود به حدیث ناظری از هرمزگان برای اثر بهمن شیر.

لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ ۶۰ میلیون ریال در بخش رمان بزرگسال اهداء می‌شود به مرضیه نفری از قم برای اثر جامانده از پسر.

لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ ۶۰ میلیون ریال در بخش رمان کودک و نوجوان اهداء می‌شود به طاهره مشایخ از گیلان برای اثر سِلفی با خرابکار.

*  نفرات دوم:

بخش داستان کوتاه و رمان

لوح تقدیر رتبه دوم و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال در بخش داستان کوتاهکودک و نوجوان اهداء می‌شود به علیرضا نعمت اللهی از تهران برای اثر سکه شاهی.

لوح تقدیر رتبه دوم و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال در بخش داستان کوتاهبزرگسال اهداء می‌شود به مولود علیزاد فاضل از آذربایجان شرقی برای اثر این عکس.

لوح تقدیر رتبه دوم و جایزه نقدی به مبلغ ۸۰ میلیون ریال در بخش رمان کودک و نوجوان اهداء می‌شود به محمد سرشار از تهران برای اثر شکار هیولا.

لوح تقدیر رتبه دوم و جایزه نقدی به مبلغ ۸۰ میلیون ریال در بخش رمان بزرگسال بدون الویت اهداء می‌شود به حمید بابایی از تهران برای اثر چهل و یکم و علی اصغر عزتی پاک از تهران برای اثر تشریف.

* نفرات اول:

دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال در بخش رمان کودک و نوجوان اهداء می­‌شود به سجاد خالقی از چهارمحال بختیاری برای اثر مه و دود.

هیأت داوران در بخش رمان بزرگسال هیچ اثری را شایسته ندانست.

دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال در بخشداستان کوتاه کودک و نوجوان اهداء می‌شود به منیره‌هاشمی از خراسان رضوی برای اثر باباها گم نمی‌شوند.

دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال در بخشداستان کوتاه بزرگسال اهداء می‌شود به مهدی پورفرد از تهران برای اثر قلعه.

* بخش شعر انقلاب و بیانیه هیات داوران:

نفرات سوم:

لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال در بخش تک اثر شعر نو اهداء می‌شود به عفت خادمی از خراسان رضوی برای اثر پیاله.

لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال در بخش تک اثر شعر کهن اهداء می‌شود به عاطفه جوشقانیان از قم برای اثر دو تا رفیق.

لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال در بخش مجموعه شعرکودک اهداء می‌شود به دادیار حامدی از مازندران برای اثر مامانِ بابا.

لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال در بخش مجموعه شعر نوجوان اهداء می‌شود به طیبه شامانی از تهران برای اثر کوه پیش پای تو افتاد.

لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال در بخش مجموعه شعر نو اهداء می‌شود به رضا یزدانی از قم برای اثر حصار.

لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال در بخش مجموعه شعر کهن اهداء می‌شود به حسنا محمدزاده از اصفهان برای اثر تیه دا.