×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش مشهدفرهنگ، سید مومن حسینی رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی افزود: با توجه به سفر ریاست جمهوری و هیات دولت بهخراسان رضوی در فروردین ماه ۱۴۰۱، آنچه که انتظار است در این سفر مورد توجه ویژه قرار گیرد برگشت بودجه زیارت است.

وی اضافه کرد: همچنین از هیات دولت تقاضا داریم که این ردیف بودجه را نه تنها برای شهر مشهد بلکه برای تمامی۳۳ شهرستان خراسان رضوی در نظر بگیرند تا بتوانند موضوع زیارت را به سر و سامان برسانند.
رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت: حمل و نقل و فرسودگی اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها یکی از مشکلات اساسی در کلانشهر مشهد و شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر در استان است که مشکلات و گرفتاری‌های مختلفی را برای مردم فراهم کرده است که این موضوع نیز باید مدنظر هیات دولت در سفر این خطه قرار گیرد.
حسینی با اشاره به خشکسالی‌های متوالی که کشاورزان را با مسائل و مشکلات زیادی رو به رو کرده است، افزود: از هیات دولت توقع داریم که مدیران خراسان رضوی را در مدیریت منابع آبی استان و اجرای طرح‌های مرتبط مانند بند‌های خاکی یا آبخیزداری حمایت کنند.
وی ادامه داد: اجرا شدن این طرح‌ها می‌تواند منجر به کاهش خسارات ناشی از سیل، تغذیه آب‌های زیرزمینی و کاهش مشکل خشکسالی‌ها در استان خراسان رضوی شود.
وی اضافه کرد: از دولت انتظار می‌رود در سفر خود به خراسان رضوی نسبت به تامین اعتبار طرح‌های نیمه تمام در این استان توجه ویژه‌ای کند تا این طرح‌ها سریع‌تر به سرانجام مطلوب برسند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.