×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش مشهدفرهنگ، دبیر انجمن ادبیات داستانی دریچه در آیین رونمایی از پوستر این جشنواره گفت: انجمن ادبیات داستانی دریچه تا کنون جشنواره‌های متعددی با موضوع روستا برگزار کرده است و رویداد امسال هم با همین عنوان برگزار خواهد شد.

حسین عباس زاده موضوع این رویداد را آزاد و قرار گرفتن داستان در فضای روستا دانست و ادامه داد: آن چیزی که در این روز‌ها ما بدان نیازمند هستیم، حفظ سنت‌ها و اصالت‌ها است.

دبیر انجمن ادبیات داستانی دریچه گفت: موضوع جشنواره طبق سال‌های گذشته آزاد بوده، اما داستان باید کوتاه و در فضای روستا اتفاق بیفتد.

عباس زاده افزود: از هر شرکت‌کننده حداکثر یک اثــر مستقل پذیرفته می‌شود و محدودیت سنی هم برای شرکت در جشنواره وجود ندارد همچنین اثــر ارسالی نباید پیش از این در مجموعه داستانی فردی یا جمعی به‌صورت کتاب منتشر شده، یا حائز رتبه برتر باشد، اما برای ارسال اثــری که پیش از این در نشریات، ویژه‌نامه‌ها و جشنواره‌ها منتشر شده است محدودیتی وجود ندارند.

وی ادامه داد: نویسندگان داوطلب می‌توانند با مراجعه به سایت انجمن به آدرس www.dariche۹۳.ir مشخصات مورد نیاز را تکمیل کنند.

وی آخرین مهلت ارسال اثــر را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ دانست و اضافه کرد: نویسندگان توجه داشته باشند که دریافت تاییدیه اثــر ارسالی توسط انجمن الزامی است و تاییدیه حداکثر در مدت سه روز به پست الکترونیکی ارسال کننده ارسال خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.